61039
Book
In basket
(Onepress)
Doświadczenie zbierane przez autorów tej publikacji od 2005 roku przełożyło się na ponad 300 stron cennej wiedzy o dwóch najskuteczniejszych metodach reklamy: Google Ads oraz pozycjonowaniu. Niezbędną teorię uzupełniono dobrymi praktykami, listą konkretnych zadań do wykonania oraz celnymi przykładami i antyprzykładami. Szeroko omówiono najlepsze narzędzie analityczne, jakim jest Google Analytics, ze szczególnym wskazaniem tych raportów i metod pracy, które są przydatne w codziennej pracy. Poradnik uzupełniono o narzędzia wykorzystywane przez specjalistów do spraw marketingu w wyszukiwarkach oraz kilkanaście przykładów realnych kampanii tworzonych dla klientów.
Availability:
Czytelnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 33 Podr. (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 371-374.
Target audience note
Dla praktyków, osób rozpoczynających karierę w branży SEM, a także właścicieli firm.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again