Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księbozbioru
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(6)
nieokreślona
(1)
Placówka
Czytelnia dla Dorosłych
(7)
Autor
Boboli Andrzej
(1)
Borkiewicz Mateusz
(1)
Brzozowska Monika
(1)
Burczyński Tomasz
(1)
Cisowska Agata
(1)
Fajgielski Paweł
(1)
Guzowski Rafał
(1)
Koszewicz Kamila
(1)
Leśniewski Grzegorz (prawnik)
(1)
Nowak Tomasz (nauki prawne)
(1)
Paroń Łukasz
(1)
Skomra Witold (1963- )
(1)
Szczęsny Kamil (adwokat)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Administracja
(1)
Administracja elektroniczna
(1)
Administracja publiczna
(1)
Administracja skarbowa
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Dane osobowe
(1)
Dobre praktyki
(1)
Dokumentacja pracownicza
(1)
Dyskryminacja
(1)
Elektroniczna wymiana danych
(1)
Media społecznościowe
(1)
Miejsce pracy
(1)
Mobbing
(1)
Ochrona danych osobowych
(1)
Postępowanie podatkowe
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo pracy
(1)
Prawo wspólnotowe europejskie
(1)
Przetwarzanie danych
(1)
Zapobieganie
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Poradnik
(2)
Ochrona danych osobowych
(1)
Opracowanie
(1)
Poradniki
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
CD
W koszyku
(Biblioteka Kadry i Płace w Administracji)
Co w praktyce zmieniło rodo w pracy działów kadr i płac oraz HR? Jakie informacje dotyczące pracownika stanowią dane osobowe, które należy chronić? Jak postępować z danymi w procesie rekrutacyjnym przy zawieraniu i rozwiązywaniu umowy o pracę? Co zrobić, gdy utracimy kontrolę nad zgromadzonymi informacjami? Autorzy omawiają obowiązki związane z gromadzeniem, przetwarzaniem i zabezpieczaniem informacji pracowniczych oraz ich trwałym usunięciem lub zniszczeniem. Opisują praktyczne przykłady dotyczące: monitoringu korespondencji służbowej i komputera, wykorzystywania wizerunku pracowników, użytkowania i zabezpieczania urządzeń przenośnych oraz przygotowania do kontroli PUODO. W książce zostały wyjaśnione zasady ochrony danych osobowych, m.in. w ramach: pozyskiwania i przetwarzania danych pracowników, prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej i współpracy z agencjami rekrutacyjnymi, nawiązywania oraz rozwiązywania stosunku pracy, ewidencji czasu pracy i informowania o planach urlopowych, udzielania informacji podmiotom trzecim na prośbę lub za zgodą pracownika. Ponadto opisano obowiązki pracodawcy związane z przetwarzaniem danych osobowych w chmurze publicznej i prywatnej oraz zagadnienia dotyczące outsourcingu usług w obszarze HR. Do opracowania została dołączona płyta CD, na której znajdują się przydatne wzory dokumentów związanych z przetwarzaniem i udostępnianiem danych pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34 Podr. (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Administracja Publiczna. Biblioteka)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. 34 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 Podr. (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Informacja Publiczna. Biblioteka)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Administracja Publiczna. Biblioteka)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Procedury przeciwdziałania mobbingowi i dyskryminacji w miejscu pracy / Łukasz Paroń. - Stan prawny: 26 listopada 2018 r. - Wrocław : Presscom, 2019. - 234 strony ; 21 cm.
(Biblioteka Kadry i Płace w Administracji)
Zawiera także teksty aktów prawnych.
Co jest mobbingiem i dyskryminacją, a co nie jest? Jakie obowiązki musi wypełnić pracodawca w ramach zapobiegania negatywnym zjawiskom psychospołecznym? Czy ma obowiązek rozpatrywać anonimowe zgłoszenie lub skargę złożoną przez osobę trzecią, a nie narażonego pracownika? W jakich przypadkach należy powiadomić prokuraturę o popełnieniu przestępstwa? Autor przedstawia przykładowe metody i kierunki postępowania profilaktycznego w obszarze mobbingu i dyskryminacji oraz innych zagrożeń psychospołecznych. Pokazuje, w jaki sposób należy opisać i wdrożyć zasady je regulujące. Dzięki książce czytelnik otrzyma gotowe wzory dokumentów ułatwiających realizację procedur m.in. w zakresie zgłaszania zjawisk negatywnych, prowadzenia postępowania wyjaśniającego, nakładania sankcji wobec mobbera lub osoby dyskryminującej, a także rozpoznawania skarg składanych w tzw. "złej wierze". Książka pomoże we wdrożeniu wewnątrzzakładowej polityki antymobbingowej, która ma istotne znaczenie w przypadku możliwych oskarżeń pracodawcy o to, że w zakładzie pracy doszło do niepożądanych zjawisk. Wdrożenie zaprezentowanych rozwiązań umożliwi skuteczną obronę poprzez wykazanie, że pracodawca dopełnił obowiązku, wprowadzając działania zapobiegawcze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Administracja Publiczna Biblioteka.)
Kto jest odpowiedzialny za ochronę ludzi, mienia i środowiska w sytuacji kryzysowej na szczeblu lokalnym i ogólnopolskim? Jakie zmiany wprowadza Krajowy Plan Zarządzania Kryzysowego? Jakie kroki należy podjąć w sytuacji, gdy wyznaczone organy nie posiadają sił i środków adekwatnych do zagrożenia? Jak należycie wypełniać obowiązki w zakresie zapobiegania sytuacjom kryzysowym? Książka stanowi praktyczny komentarz do zmian w przepisach regulujących okoliczności, w których konieczne jest reagowanie kryzysowe. Autor opisuje procedurę działania w sytuacjach kryzysowych, takich jak katastrofy naturalne (powodzie, anomalie pogodowe, epidemie), katastrofy techniczne (pożary, katastrofy komunikacyjne i budowlane, awarie urządzeń infrastruktury technicznej) oraz akty terroru (w tym cyberterroryzm) i inne zagrożenia. Wskazuje przy tym służby i podmioty, którym organy zarządzania kryzysowego powinny udzielać pomocy, oraz podpowiada, jak należycie przygotować zasoby ludzkie. W opracowaniu w przejrzysty sposób przedstawiono działania mające na celu wyodrębnienie i objęcie szczególną ochroną infrastruktury krytycznej, a także opisano zakres i procedury reagowania kryzysowego stosowane w NATO. Publikacja została wzbogacona o zbiór tabel i schematów przydatnych w zarządzaniu kryzysowym. Pozycja adresowana jest do przedstawicieli administracji rządowej i samorządowej zaangażowanych w zarządzanie kryzysowe oraz do pracowników i funkcjonariuszy służb, inspekcji i straży realizujących zadania z zakresu reagowania kryzysowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 Podr. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej