Stokowska-Zagdan Elżbieta
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księbozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Czytelnia dla Dorosłych
(2)
Autor
Steel Danielle (1947- )
(169)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(165)
Roberts Nora (1950- )
(152)
Zarawska Patrycja
(140)
Fabianowska Małgorzata
(137)
Stokowska-Zagdan Elżbieta
(-)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(126)
Christie Agatha (1890-1976)
(122)
Żeleński-Boy Tadeusz
(114)
Courths-Mahler Jadwiga
(102)
Chotomska Wanda
(100)
King Stephen (1947- )
(95)
Kraszewski Józef Ignacy
(95)
Popławska Anna
(93)
Szulc Andrzej
(92)
Markiewicz Henryk
(89)
Krzyżanowski Julian
(88)
Mróz Remigiusz (1987- )
(86)
Żeromski Stefan
(85)
Shakespeare William
(83)
Włodarczyk Barbara
(82)
Pedersen Bente (1961- )
(79)
Disney Walt
(78)
Mazan Maciejka
(76)
Fabisińska Liliana (1971- )
(73)
Prus Bolesław
(73)
Michalak Katarzyna (1969- )
(72)
Rzehak Wojciech
(71)
Słowacki Juliusz
(71)
Skalska Katarzyna
(70)
Webb Holly
(70)
Marlier Marcel
(69)
Lindgren Astrid
(66)
Masterton Graham (1946- )
(64)
Zimnicka Iwona
(64)
Sandemo Margit
(63)
Siewior-Kuś Alina
(63)
Montgomery Lucy Maud
(62)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(62)
Olejnik Donata
(62)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(61)
Chmielewska Joanna
(60)
Szekspir William
(60)
Lingas-Łoniewska Agnieszka (1972- )
(59)
Delahaye Gilbert
(58)
Tazbir Janusz
(57)
Cholewa Piotr W
(56)
Frątczak-Nowotny Elżbieta
(56)
Spirydowicz Ewa
(56)
Słomczyński Maciej
(55)
Coben Harlan (1962- )
(54)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(54)
Siesicka Krystyna (1928-2015)
(54)
Jaczewska Edyta
(53)
Lenin Włodzimierz
(53)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(52)
Skibniewska Maria
(52)
Zieliński Bronisław
(52)
Fredro Aleksander
(51)
Królicki Zbigniew A
(51)
Dickens Charles (1812-1870)
(50)
Marciniakówna Anna
(50)
Węgleńska Anna
(50)
Gerritsen Tess (1953- )
(48)
Gjersoe Ann-Christin (1975- )
(48)
Głowińska Anita
(48)
Możdżyńska Aldona
(48)
Pilipiuk Andrzej (1974- )
(48)
Polkowski Andrzej
(48)
Cussler Clive (1931- )
(47)
Czornyj Maksymilian (1989- )
(47)
Januszewska Aleksandra
(47)
Kierszys Zofia
(47)
Child Lee (1954- )
(46)
Mirek Krystyna
(46)
Nurowska Maria (1944- )
(46)
Rostworowski Emanuel
(46)
Supeł Barbara
(46)
Jax Joanna (1969- )
(45)
Kraśko Jan
(45)
Myśliwy Agnieszka
(45)
Beaumont Emilie
(44)
Krella-Moch Aneta
(44)
Pratchett Terry (1948-2015)
(44)
Ross Tony
(44)
Staff Leopold
(44)
Szarf Maria
(44)
Wilusz Tomasz
(44)
Cartland Barbara (1902-2000)
(43)
Gralak Anna
(43)
Broniek Dominik
(42)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(42)
Gardner Urszula
(42)
Pintara Maciej
(42)
Rusinek Joanna (1979- )
(42)
Wilczyńska Karolina (1973- )
(42)
Witkiewicz Magdalena (1976- )
(42)
Dumas Aleksander
(41)
Gawryluk Barbara
(41)
Sparks Nicholas (1965- )
(41)
Wyspiański Stanisław
(41)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Logopedzi
(1)
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy
(1)
Temat
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Kształcenie
(1)
Nauczyciele
(1)
Szkoły
(1)
Uczenie się
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Zachowania samobójcze
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(2)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Publikacja poświęcona została debacie nad kondycją zawodu nauczyciela w wymiarze przeszłości, teraźniejszości oraz przyszłości, nad wyzwaniami stawianymi przed przedstawicielami zawodu nauczyciela, problemami i trudnościami, z jakimi muszą się zmagać pedagodzy we współczesnym świecie oraz nad perspektywami rozwoju profesji nauczycielskiej. Wymiana myśli i doświadczeń nad nauczycielem służy jednocześnie pogłębionej refleksji nad współczesnym uczniem, nad determinantami procesu jego wychowania i edukacji oraz nad jego przyszłością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Diagnoza pedagogiczna przewiduje dwie orientacje. Pierwsza z nich ??? diagnoza pozytywna, przy doborze odpowiednich metod i form pracy terapeutycznej, rokuje pomyślną redukcję niepokojącego stanu na rzecz jego poprawy. Z kolei drugi typ diagnozy ??? negatywna przewiduje pogłębienie istniejącego problemu, zaburzenia, czy też zagrożenia. Zarówno diagnoza pozytywna, jak i negatywna zakłada pewien rozwój istniejącego problemu. Jednak jego następstwo nie zawsze może być pomyślne zarówno dla samej jednostki, grupy ludzi, czy też społeczeństwa. Trafne rozpoznanie, a następnie ocena ryzyka determinującego kierunek ewaluacji wcześniej zaistniałego problemu jest niezwykle ważnym momentem w praktyce pedagogicznej.Od nauczyciela/pedagoga/logopedy/diagnosty, współcześnie oczekuje się wysokich kompetencji w zakresie diagnozy, profilaktyki i terapii pedagogicznej. Na owe kompetencje składają się przede wszystkim wiedza teoretyczna, metodologiczna, sprawności oraz umiejętności praktyczne, a także samoświadomość w zakresie kompetencji osobistych. Posiadanie kompetencji w tych trzech obszarach, pozwala opracować właściwy program pomocy dziecku, w którym zostaną uwzględnione najbardziej optymalne metody i formy pracy pedagogicznej. Na tym etapie ważna jest współpraca ze środowiskiem rodzinnym, w którym rozwija się dziecko. Zazwyczaj czynniki determinujące zaburzenia w harmonijnym rozwoju nie pochodzą z jednego źródła, nie tkwią tylko w osobowości dziecka, ale również w jego najbliższym otoczeniu społecznym. Identyfikowanie wszelkich zagrożeń i czynników działających destrukcyjnie na rozwój dziecka, jest jednym z elementów nie tylko diagnozy, ale przede wszystkim stanowi wstęp dobrze prowadzonej profilaktyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 Podr. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej