Marketing bezpośredni
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księbozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia dla Dorosłych
(1)
Autor
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Handlowcy
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(2138)
Powieść polska
(1663)
Powieść obyczajowa
(1541)
Kobieta
(1477)
Polska
(1143)
Marketing bezpośredni
(-)
Literatura polska
(1139)
Powieść angielska
(1029)
Rodzina
(1007)
Przyjaźń
(826)
Tajemnica
(760)
Miłość
(740)
Poezja polska
(720)
Powieść obyczajowa dla młodzieży
(625)
Relacje międzyludzkie
(583)
Lektura
(546)
Zwierzęta
(486)
Powieść francuska
(481)
Fantastyka
(470)
Zabójstwo
(447)
Film fabularny dla dorosłych
(443)
Powieść historyczna
(442)
Pamiętniki polskie
(437)
Śledztwo i dochodzenie
(435)
Powieść psychologiczna
(402)
Wojna 1939-1945 r.
(396)
Powieść młodzieżowa polska
(376)
Sensacja
(370)
II wojna światowa (1939-1945)
(347)
Literatura dla najmłodszych
(346)
Opowiadanie polskie
(342)
Film dla dzieci i młodzieży
(340)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(336)
Film animowany
(328)
Sekrety rodzinne
(314)
Policjanci
(313)
Rodzeństwo
(311)
Dzieci
(305)
Małżeństwo
(299)
Uczucia
(299)
Romans
(292)
Historia
(290)
Literatura
(290)
Powieść przygodowa dla młodzieży
(278)
Trudne sytuacje życiowe
(275)
Żydzi
(273)
Dramat polski
(271)
Powieść niemiecka
(268)
Dziewczęta
(265)
Powieść kryminalna
(261)
Publicystyka polska
(258)
Magia
(256)
Lektura szkolna
(254)
Film polski
(247)
Powieść rosyjska
(245)
Osoby zaginione
(244)
Wielkopolska
(234)
Powieść młodzieżowa angielska
(228)
Życie codzienne
(228)
Boże Narodzenie
(227)
Dziecko
(223)
Wybory życiowe
(220)
Relacja romantyczna
(218)
Nastolatki
(214)
Film amerykański
(204)
Psy
(199)
Filozofia
(196)
Przestępczość zorganizowana
(196)
Język polski
(192)
Powieść fantastyczna dla młodzieży
(185)
Thriller
(185)
Matki i córki
(178)
Uprowadzenie
(173)
Sztuka
(172)
Horror
(169)
Wojsko
(169)
Dziennikarze
(165)
Lektura dla szkoły podstawowej
(165)
Przedsiębiorstwo
(161)
Uczniowie
(157)
Podróże
(154)
Koty
(141)
Romans historyczny
(139)
Wakacje
(139)
Encyklopedia
(138)
Kultura
(138)
Prywatni detektywi
(138)
Chłopcy
(137)
Mężczyzna
(134)
Poszukiwania zaginionych
(134)
Powieść biograficzna
(134)
Arystokracja
(133)
Dziadkowie i wnuki
(133)
Seryjni zabójcy
(131)
Stosunki interpersonalne
(131)
Władcy
(131)
Zarządzanie
(130)
Wychowanie w rodzinie
(128)
Dramat filmowy
(127)
Aktorzy
(126)
Powieść norweska
(125)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Techniki sprzedaży osobistej / Beata Zatwarnicka-Madura. - Wydanie 3. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 215 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Sprzedaż osobista jest instrumentem systemu komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem oraz wspierania sprzedaży, związanym z bezpośrednimi kontaktami sprzedawcy z nabywcą. Zakres sprzedaży osobistej w marketingu jest bardzo szeroki, dotyczy bowiem wszystkich form bezpośrednich, interpersonalnych kontaktów na wszystkich szczeblach dystrybucji. Zainteresowanie tą formą promocji stale rośnie, o czym świadczą ciągle powiększające się działy handlowe przedsiębiorstw. Firmy potrzebują bowiem pracowników, którzy pomogą im zwiększać dochody. Z tego powodu zawód sprzedawcy (handlowca, akwizytora, przedstawiciela czy reprezentanta handlowego) stał się jednym z najpopularniejszych i najbardziej poszukiwanych współcześnie zawodów i jak podają analitycy, tendencja ta będzie utrzymywać się w przyszłości. W większości książek dotyczących marketingu w dalszym ciągu trudno znaleźć informacje dotyczące technik sprzedaży osobistej. Rynek księgarski dysponuje jednak różnorodnością publikacji dotyczących obsługi klienta i sprzedaży. Najczęściej jest to przetłumaczona na język polski zagraniczna literatura typu poradnikowego. Intencją tej książki jest połączenie dorobku różnych dziedzin, a tym samym szerokie spojrzenie na wykorzystywanie w praktyce technik sprzedaży osobistej. Książka jest adresowana do szerokiego grona odbiorców: studentów na kierunkach marketingu, zarządzania, handlu, osób odpowiedzialnych za zarządzanie sprzedażą osobistą w przedsiębiorstwach, różnego typu sprzedawców oraz trenerów zajmujących się szkoleniami z zakresu technik sprzedaży i obsługi klienta...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 Podr. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej