Marketing partnerski
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księbozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(2)
Czytelnia dla Dorosłych
(2)
Autor
Andrzejewski Piotr
(1)
Fonfara Krzysztof
(1)
Gąsior Marcin
(1)
Kowalska Magdalena
(1)
Skowron Łukasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Powieść amerykańska
(2138)
Powieść polska
(1663)
Powieść obyczajowa
(1541)
Kobieta
(1477)
Polska
(1143)
Marketing partnerski
(-)
Literatura polska
(1139)
Powieść angielska
(1029)
Rodzina
(1008)
Przyjaźń
(829)
Tajemnica
(761)
Miłość
(741)
Poezja polska
(720)
Powieść obyczajowa dla młodzieży
(625)
Relacje międzyludzkie
(583)
Lektura
(546)
Zwierzęta
(486)
Powieść francuska
(481)
Fantastyka
(470)
Zabójstwo
(447)
Film fabularny dla dorosłych
(443)
Powieść historyczna
(442)
Pamiętniki polskie
(437)
Śledztwo i dochodzenie
(436)
Powieść psychologiczna
(402)
Wojna 1939-1945 r.
(396)
Powieść młodzieżowa polska
(376)
Sensacja
(370)
II wojna światowa (1939-1945)
(350)
Literatura dla najmłodszych
(346)
Opowiadanie polskie
(342)
Film dla dzieci i młodzieży
(340)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(336)
Film animowany
(328)
Sekrety rodzinne
(314)
Policjanci
(313)
Rodzeństwo
(311)
Dzieci
(305)
Małżeństwo
(299)
Uczucia
(299)
Romans
(292)
Historia
(290)
Literatura
(290)
Powieść przygodowa dla młodzieży
(278)
Trudne sytuacje życiowe
(277)
Żydzi
(273)
Dramat polski
(271)
Powieść niemiecka
(268)
Dziewczęta
(267)
Powieść kryminalna
(261)
Publicystyka polska
(258)
Magia
(256)
Lektura szkolna
(254)
Film polski
(247)
Powieść rosyjska
(245)
Osoby zaginione
(244)
Wielkopolska
(234)
Powieść młodzieżowa angielska
(228)
Życie codzienne
(228)
Boże Narodzenie
(227)
Dziecko
(223)
Wybory życiowe
(222)
Relacja romantyczna
(218)
Nastolatki
(214)
Film amerykański
(204)
Psy
(199)
Filozofia
(196)
Przestępczość zorganizowana
(196)
Język polski
(192)
Powieść fantastyczna dla młodzieży
(185)
Thriller
(185)
Matki i córki
(178)
Uprowadzenie
(173)
Sztuka
(172)
Horror
(169)
Wojsko
(169)
Dziennikarze
(165)
Lektura dla szkoły podstawowej
(165)
Przedsiębiorstwo
(161)
Uczniowie
(157)
Podróże
(154)
Koty
(141)
Wakacje
(140)
Romans historyczny
(139)
Encyklopedia
(138)
Kultura
(138)
Prywatni detektywi
(138)
Chłopcy
(137)
Dziadkowie i wnuki
(135)
Mężczyzna
(134)
Poszukiwania zaginionych
(134)
Powieść biograficzna
(134)
Arystokracja
(133)
Seryjni zabójcy
(131)
Stosunki interpersonalne
(131)
Władcy
(131)
Zarządzanie
(130)
Wychowanie w rodzinie
(128)
Dramat filmowy
(127)
Aktorzy
(126)
Powieść norweska
(125)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne metody i narzędzia komunikacji marketingowej. Dokonano konfrontacji trzech przenikających się na współczesnym rynku obszarów, jakimi są: marketing relacji, komunikacja rynkowa oraz nowe technologie. Książka skierowana jest do studentów, doktorantów i badaczy zajmujących się tematyką kształtowania długoterminowych relacji pomiędzy podmiotami rynkowymi. Jest także źródłem wiedzy o zachodzących w dobie technologii cyfrowych zmianach zachowań i oczekiwań klientów oraz nowych, innowacyjnych możliwościach prowadzenia komunikacji rynkowej, co stanowi znaczącą wartość dla praktyków. [www.pwe.com.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja ma na celu uporządkowanie wiedzy na temat relacji między wybranymi wymiarami motywacji, satysfakcji i zaangażowania pracowników oraz satysfakcją i lojalnością klienta. W książce, oprócz przeglądu najważniejszych koncepcji dotyczących wspomnianych zjawisk, a także związków je łączących, zaprezentowano wyniki badań własnych, na podstawie których przygotowany został model prezentujący postulowaną zależność występującą między procesami pracowniczymi a mechanizmami powstawania zadowolenia i lojalności klientów. Pokazano, jak zmiany zaobserwowane w obszarze pracowniczym wpływają na zmiany postaw klientów w ujęciu bezpośrednim i przy założeniu upływu czasu pomiędzy jednym a drugim zjawiskiem. Takie podejście stało się możliwe dzięki przeprowadzeniu badania w trzech okresach sprawozdawczych następujących po sobie z rocznym odstępem czasu. [ksiegarnia.difin.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 Podr. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej