Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księbozbioru
(54)
Forma i typ
Książki
(54)
Publikacje fachowe
(30)
Publikacje naukowe
(29)
Publikacje dydaktyczne
(25)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(51)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(18)
Czytelnia dla Dorosłych
(39)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(2)
Tundys Blanka
(2)
Armstrong Gary
(1)
Baczyńska Anna Katarzyna
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Bryar Colin
(1)
Carr Bill
(1)
Chmielowiec Agnieszka
(1)
Cholewa-Wiktor Marta
(1)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Chudzik Daniel
(1)
Czarczyńska Anna
(1)
Czerniak-Swędzioł Justyna
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Drobiazgiewicz Joanna
(1)
Dudzik Teresa Magdalena
(1)
Ejdys Stanisław
(1)
Gabrusewicz Wiktor
(1)
Galińska Barbara (organizacja i zarządzanie)
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gawłowski Robert
(1)
Gilbert Andrew (1963- )
(1)
Gospodarek Tadeusz
(1)
Gracz Leszek
(1)
Grant Robert M. (1948- )
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Gross-Gołacka Elwira
(1)
Gąsior Marcin
(1)
Głąb Paweł
(1)
Hamrol Adam (1952- )
(1)
Jakubiak Krzysztof (marketing)
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Jankowiak Agata
(1)
Januła Eugeniusz (1948- )
(1)
Jaworzyńska Magdalena
(1)
Jać Robert
(1)
Jedliński Mariusz
(1)
Jefmański Bartłomiej
(1)
Jezierski Tomasz (prawnik)
(1)
Kaczmarska Bożena
(1)
Kancik-Kołtun Ewelina
(1)
Kantorowski Piotr
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Knosala Ryszard (1949- )
(1)
Konarowska Katarzyna
(1)
Konieczny Tadeusz (zarządzanie kryzysowe)
(1)
Kowalska Magdalena
(1)
Kowalski Piotr (prawnik)
(1)
Kubuj Dariusz (1971- )
(1)
Kulig-Moskwa Katarzyna
(1)
Kułaczkowski Jakub
(1)
Kwiatkiewicz Piotr (1968- )
(1)
Laskowski Marek (logistyka)
(1)
Makowski Krzysztof (politolog)
(1)
Marciniak Jarosław
(1)
Marczak Mirosław
(1)
Materna Grzegorz
(1)
Matuszczak Agnieszka (nauki ekonomiczne)
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Mendryk Iwona
(1)
Mruk Henryk
(1)
Mrukowska Natalia
(1)
Opolski Krzysztof
(1)
Ostrowska Izabela (nauki ekonomiczne)
(1)
Pająk Edward
(1)
Pawłowicz Bohdan
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Peszko Kamila
(1)
Pietrzyk Sylwester
(1)
Pigulski Mariusz
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Pisz Iwona
(1)
Piątkowski Wiktor
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(1)
Popieluch Karina
(1)
Porażka Dorota
(1)
Pruchnicka-Grabias Izabela
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Rakowska Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Ratajczak Rafał (radca prawny)
(1)
Rogers Jenny (1939- )
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rozpędowska-Matraszek Danuta
(1)
Rzeczycki Andrzej (ekonomia)
(1)
Sikora Tomasz (ekonomia)
(1)
Sitko-Lutek Agnieszka
(1)
Skomra Witold (1963- )
(1)
Skowron Łukasz
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Spałek Paulina
(1)
Starowicz Wiesław
(1)
Surowicz Agnieszka
(1)
Szczepankowski Piotr
(1)
Szczęsna Ewa
(1)
Szmidt Czesław
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szwajlik Anna
(1)
Szymonik Andrzej
(1)
Sęk Tadeusz
(1)
Wasilczuk Julita (1965- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(21)
2010 - 2019
(32)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(48)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(54)
Język
polski
(54)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(16)
Menedżerowie
(9)
Studenci
(4)
Dyrektorzy HR
(3)
Pracodawcy
(3)
Specjaliści ds. kadr
(3)
Doradcy personalni
(1)
Handlowcy
(1)
Księgowi
(1)
Parlamentarzyści
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Radni
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Szkoły średnie
(1)
Urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Zarządzanie
(15)
Przedsiębiorstwo
(9)
Organizacja
(6)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(6)
Marketing
(5)
Innowacje
(3)
Kadry
(3)
Kapitał ludzki
(3)
Logistyka
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Magazyn
(3)
Menedżerowie
(3)
Motywacja pracy
(3)
Produkcja
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Badania naukowe
(2)
COVID-19
(2)
Decyzje
(2)
Dobre praktyki
(2)
Gospodarka magazynowa
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Marketing partnerski
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Praca
(2)
Public relations
(2)
Reklama
(2)
Ryzyko operacyjne
(2)
Usługi
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Administracja publiczna
(1)
Akcja socjalna
(1)
Amazon.com
(1)
Ambient marketing
(1)
Analiza finansowa
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bezos, Jeffrey (1964- )
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Biznesplan
(1)
Branża TSL
(1)
Bryar, Colin
(1)
Carr, Bill
(1)
Copywriterzy
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
E-marketing
(1)
Ekorozwój
(1)
Elektroniczny protokół sądowy
(1)
Epidemie
(1)
Etyka biznesu
(1)
Finanse
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Firma
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Forex
(1)
Franczyza
(1)
Gminy
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel hurtowy
(1)
Informacja marketingowa
(1)
Instrumenty finansowe
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Inżynieria produkcji
(1)
Jakość
(1)
Jakość produktu
(1)
Kadry kierownicze
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
Klient indywidualny
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Konkurencja w biznesie
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kontrola zarządcza
(1)
Kształcenie
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Magazynowanie
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Marketing w Internecie
(1)
Mentoring
(1)
Metale szlachetne
(1)
Metodologia
(1)
Nabywca instytucjonalny
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Organizacja pracy
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Temat: czas
2001-
(17)
1901-2000
(4)
1989-2000
(4)
1945-1989
(3)
Temat: miejsce
Polska
(13)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(16)
Monografia
(9)
Opracowanie
(9)
Materiały pomocnicze
(4)
Poradnik
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Raport z badań
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(539)
Socjologia i społeczeństwo
(232)
Medycyna i zdrowie
(213)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(177)
Psychologia
(143)
Zarządzanie i marketing
(54)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(132)
Edukacja i pedagogika
(116)
Religia i duchowość
(112)
Kultura i sztuka
(107)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(105)
Literaturoznawstwo
(79)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(64)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(62)
Biologia
(60)
Podróże i turystyka
(60)
Rozwój osobisty
(50)
Etnologia i antropologia kulturowa
(35)
Transport i logistyka
(28)
Kultura fizyczna i sport
(27)
Styl życia, moda i uroda
(27)
Geografia i nauki o Ziemi
(25)
Fizyka i astronomia
(21)
Ochrona środowiska
(20)
Hobby i czas wolny
(18)
Kulinaria
(17)
Filozofia i etyka
(16)
Praca, kariera, pieniądze
(16)
Inżynieria i technika
(14)
Media i komunikacja społeczna
(14)
Informatyka i technologie informacyjne
(12)
Językoznawstwo
(12)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(11)
Architektura i budownictwo
(10)
Nauka i badania
(8)
Rolnictwo i leśnictwo
(8)
Archeologia
(7)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(6)
Matematyka
(6)
Chemia
(4)
Dom i ogród
(4)
Geografia
(2)
Socjologia i społeczeµstwo
(2)
Autobiografia
(1)
Bajki o dzieciach
(1)
Film polski
(1)
Informatyka
(1)
Medytacja
(1)
Moda i styl
(1)
Opieka nad zwierzętami
(1)
Opracowanie
(1)
Praca,kariera,finanse,rozwój osobisty
(1)
Przebaczenie
(1)
Psychologia i zdrowie psychiczne
(1)
Rodzina, związki, relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój osobowości
(1)
Styl życia, moda, uroda
(1)
Symbole narodowe
(1)
Tolerancja
(1)
Varia
(1)
Wdzięczność
(1)
54 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Książka omawia zagadnienia związane z HR Business Partner.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Alternatywne instrumenty inwestycyjne / redakcja Izabela Pruchnicka-Grabias. - Warszawa : CeDeWu, 2017. - 268 stron : rysunki, wykresy, tabele ; 24 cm.
W książce skupiono się na metodach dywersyfikacji portfela inwestycyjnego innych niż te uznawane za tradycyjne, jak akcje czy obligacje. Omówiono w niej oraz przedstawiono wyniki badań dotyczących takich form inwestycji powszechnie uznanych za tzw. alternatywne, jak: fundusze hedgingowe, inwestycje w nieruchomości, surowce, rynki walutowe, produkty strukturyzowane, fundusze private equity, metale szlachetne, czy wreszcie instrumenty o charakterze kolekcjonerskim. Jej zaletą jest to, że została przygotowana przez zespół naukowców i praktyków pracujących w najlepszych uczelniach ekonomicznych w Polsce oraz czołowych instytucjach polskiego rynku finansowego. Może zatem inspirować nie tylko badaczy, lecz także inwestorów indywidualnych, pasjonatów rynków finansowych oraz ich zawodowych praktyków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
W książce znajdziemy informacje o tym, jak pisać teksty perswazyjne i nie zgubić ich sensu po drodze. Zobaczymy, co wywołuje konkretne emocje i zdecydowane reakcje, jakie narzędzia warto wykorzystać w konkretnych sytuacjach i jak można nakłonić czytelników do podjęcia działań. Książka w całości opiera się na przykładach z życia wziętych - odsłania dobre i złe strategie, które autor stosował przy różnych kampaniach reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR / Wolters Kluwer Polska)
Publikacja stanowi przegląd informacji na temat ewolucji, obecnego stanu oraz przyszłości zarządzania zasobami ludzkimi (ZZL). Zagadnienia zostały przedstawione na tle dynamicznych zmian społeczno-gospodarczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Firma transportowa : profesjonalny serwis dla przewoźników : niezbędnik przewoźnika.
Książka to niezbędnik fachowej wiedzy każdego przewoźnika. Zawiera najważniejsze informacje na temat prowadzenia firmy transportowej w pigułce. Podpowiadamy, jak skutecznie prowadzić firmę aby wypracować jak największe zyski i wygrać z konkurencją. Eksperci krok po kroku wyjaśniają tajemnice skutecznego zarządzania firmą od strony finansowej i organizacyjnej począwszy od płacenia podatku, poprzez wybranie najlepszej polisy ubezpieczeniowej a skończywszy na obowiązkach zarządzającego transportem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 654/656 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: zwiększ efektywność, popraw komunikację, osiągaj lepsze wyniki.
Autorzy prezentują zupełnie nowe podejście do roli menedżera. Opiera się ona na umiejętnym stosowaniu zasady złotego środka: zarządzań i motywuj. Dobry menedżer jest nie tylko wymagającym przełożonym, ale również godnym zaufania mentorem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja ma na celu uporządkowanie wiedzy na temat relacji między wybranymi wymiarami motywacji, satysfakcji i zaangażowania pracowników oraz satysfakcją i lojalnością klienta. W książce, oprócz przeglądu najważniejszych koncepcji dotyczących wspomnianych zjawisk, a także związków je łączących, zaprezentowano wyniki badań własnych, na podstawie których przygotowany został model prezentujący postulowaną zależność występującą między procesami pracowniczymi a mechanizmami powstawania zadowolenia i lojalności klientów. Pokazano, jak zmiany zaobserwowane w obszarze pracowniczym wpływają na zmiany postaw klientów w ujęciu bezpośrednim i przy założeniu upływu czasu pomiędzy jednym a drugim zjawiskiem. Takie podejście stało się możliwe dzięki przeprowadzeniu badania w trzech okresach sprawozdawczych następujących po sobie z rocznym odstępem czasu. [ksiegarnia.difin.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik „Transport, spedycja, logistyka. Teoria, przykłady, zadania i rozwiązania" jest jednym z czterech podręczników wydanych dla studentów kierunku logistyka. Dwa pierwsze rozdziały:• Wprowadzenie do logistyki i transportu,• Wprowadzenie do zarządzania w logistyce i magazynowaniato rozdziały wprowadzające, które poruszają najważniejsze zagadnienia z zakresu wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych związanych z kierunkiem logistyka. Stanowią one kompendium wiedzy kierunkowej dla studentów przygotowujących się do egzaminu zawodowego.Rozdziały 3-9 zatytułowane są zgodnie z nazwami przedmiotów specjalnościowych, realizowanych na specjalności transport i spedycja:• Spedycja w systemach transportowych,• Systemy i infrastruktura transportu,• Zarządzanie przedsiębiorstwem transportowym,• Obsługa celna w przepływie towarów,• Prawo i ubezpieczenia w transporcie,• Polityka transportowa Unii Europejskiej,• Kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa (rozdział w języku angielskim).Ta część podręcznika stanowi jednocześnie materiał dydaktyczny do wszystkich przedmiotów specjalnościowych, a także kompleksowe zestawienie zagadnień dotyczących wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych w ramach specjalności transport i spedycja, mających swoje odzwierciedlenie w treści i zadaniach na egzaminie zawodowym (obok zagadnień kierunkowych).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 654/656 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa / Piotr Szczepankowski. - Wydanie 1 - 3 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2007. - 386, [1] strona : tabele, rysunki ; 24 cm.
(Przedsiębiorstwo)
Głównym celem podręcznika jest przedstawienie, rozwinięcie i usystematyzowanie teoretyczno-metodologicznej koncepcji wyceny i kreowania wartości przedsiębiorstwa oraz określenie na tym gruncie ram ich praktycznej aplikacji w systemie strategicznego zarządzania podmiotem gospodarczym, szczególnie - długoterminowego zarządzania finansami. Aktualne tendencje w rozwoju i ewolucji działalności inwestycyjnej oraz finansowej przedsiębiorstw stwarzają obiektywne zapotrzebowanie na analizę i interpretację procesu wyceny czy oceny strategii maksymalizacji wartości. Strategia taka i jej ocena powinny koncentrować się przede wszystkim na: - prawidłowym zdefiniowaniu nośników wartości dla właścicieli; - wyborze odpowiednich mierników oceny kształtowania tej wartości; - analizie korzyści dla właścicieli osiąganych z programów restrukturyzacyjnych i strategii wzrostu zewnętrznego; - włączeniu wszystkich stron zainteresowanych funkcjonowaniem przedsiębiorstwa (interesariuszy), a szczególnie menedżerów i pracowników, w proces kreowania wartości dla właścicieli. Autor wyjaśnia podstawowe pojęcia w sposób przystępny, a przydatność aplikacyjną zapewniają liczne przykłady oraz praktyczne studia przypadków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z IV Ogólnopolskiej Konferencji Doktorantów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja omawia zagadnienia z obszaru gospodarki magazynowej. Głównym przesłaniem książki jest zrozumienie mechanizmów funkcjonowania współczesnej gospodarki w skali mikro i makro.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Decyzje strategiczne w łańcuchach dostaw / Blanka Tundys, Andrzej Rzeczycki, Joanna Drobiazgiewicz. - Kraków ; Legionowo : Edu-Libri, 2018. - 168, [1] strona : tabele, rysunki ; 24 cm.
Na okładce: Opracowanie porządkujące wiedzę i terminologię związaną z podejmowaniem decyzji strategicznych w łańcuchu dostaw - szerokie spektrum teoretyczne i praktyczne przykłady.
Opracowanie porządkuje wiedzę i terminologię związane z podejmowaniem decyzji strategicznych w łańcuchu dostaw. Szerokie spektrum teoretyczne zilustrowano praktycznymi przykładami. Publikacja jest adresowana do studentów kierunków związanych z logistyką, zarządzaniem i ekonomią oraz do uczestników studiów podyplomowych i szkoleń z tego zakresu, a także specjalistów i menedżerów z branży TSL. Problemy dotyczące zagadnień decyzji strategicznych w zarządzaniu łańcuchami dostaw oraz w logistyce stanowią zagadnienia o charakterze podstawowym, ale jednocześnie rozlegiym tematycznie, stąd też w ostatnich latach stały się stosunkowo częstym przedmiotem badań w naukach ekonomicznych (...). Szerokie spektrum literatury na temat zarządzania strategicznego w łańcuchach dostaw niniejszym opracowaniem niewątpliwie zostanie wzbogacone, tym bardziej że recenzowane opracowanie wiele wątków opisuje w sposób interesujący, a chwilami nawet nowatorski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem książki jest analiza wybranych czynników determinujących rozwój marek oraz strategie markowe, a także charakterystyka różnych aspektów zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji, oraz identyfikacja atrybutów silnej marki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Problematyka książki wpisuje się w niezwykle ważny i aktualny nurt idei zrównoważonego rozwoju, której implementacja w firmach ma zapewnić jednocześnie korzyści ekonomiczne, społeczne i ukierunkowane na środowisko, dostarczając interesariuszom wewnętrznym i zewnętrznym określonych wartości. Sustainable human resource management wspiera ideę zrównoważonego rozwoju organizacji, kładzie nacisk na sprawiedliwe traktowanie, dba o rozwój, zakłada rozwój kompetencji pracowników, promuje równowagę praca-życie. Zaproponowane przez autorów podejście wykracza poza działania jedynie środowiskowe (green HRM i green behavior) i odwołuje się do szerokiego spektrum oddziaływań, jakie specjaliści HR mogą proponować swoim pracownikom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie pracownikami w dobie Internetu / Jacek Woźniak. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2020. - 472 strony : ilustracje, wykres ; 24 cm.
(HR / Wolters Kluwer Polska)
Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której kompleksowo opisano wykorzystywanie Internetu w zarządzaniu pracownikami. Wskazano, jak nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT) umożliwiają uzyskanie przez organizację przewagi konkurencyjnej w postaci zindywidualizowanej relacji między firmą a jej kapitałem ludzkim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Konsumpcja odpowiedzialna : wyzwanie dla zarządzania rozwojem / Magdalena Wróbel. - Warszawa : CeDeWu, 2017. - 284 strony : rysunki, tabele ; 24 cm.
Monografia jest twórczym rozwiązaniem problemu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną, umiejscowionego w obszarze zarządzania rozwojem zrównoważonym i trwałym oraz nowego, modelowego ujęcia tego procesu. Autorka podjęła ambitną próbę nowego podejścia do procesów konsumpcji od strony podmiotowej - cech zachowań człowieka występującego w roli konsumenta, ujęcia nawiązującego bezpośrednio do świadomości człowieka oraz do jednej z najważniejszych kategorii - jego odpowiedzialności. W książce dokonano empirycznej weryfikacji procedur umożliwiających implementację konsumpcji odpowiedzialnej w procesy zarządzania rozwojem zrównoważonym i trwałym, a także stopnia, w jakim program kształcenia umożliwia wdrażanie modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki sprzedaży osobistej / Beata Zatwarnicka-Madura. - Wydanie 3. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 215 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Sprzedaż osobista jest instrumentem systemu komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem oraz wspierania sprzedaży, związanym z bezpośrednimi kontaktami sprzedawcy z nabywcą. Zakres sprzedaży osobistej w marketingu jest bardzo szeroki, dotyczy bowiem wszystkich form bezpośrednich, interpersonalnych kontaktów na wszystkich szczeblach dystrybucji. Zainteresowanie tą formą promocji stale rośnie, o czym świadczą ciągle powiększające się działy handlowe przedsiębiorstw. Firmy potrzebują bowiem pracowników, którzy pomogą im zwiększać dochody. Z tego powodu zawód sprzedawcy (handlowca, akwizytora, przedstawiciela czy reprezentanta handlowego) stał się jednym z najpopularniejszych i najbardziej poszukiwanych współcześnie zawodów i jak podają analitycy, tendencja ta będzie utrzymywać się w przyszłości. W większości książek dotyczących marketingu w dalszym ciągu trudno znaleźć informacje dotyczące technik sprzedaży osobistej. Rynek księgarski dysponuje jednak różnorodnością publikacji dotyczących obsługi klienta i sprzedaży. Najczęściej jest to przetłumaczona na język polski zagraniczna literatura typu poradnikowego. Intencją tej książki jest połączenie dorobku różnych dziedzin, a tym samym szerokie spojrzenie na wykorzystywanie w praktyce technik sprzedaży osobistej. Książka jest adresowana do szerokiego grona odbiorców: studentów na kierunkach marketingu, zarządzania, handlu, osób odpowiedzialnych za zarządzanie sprzedażą osobistą w przedsiębiorstwach, różnego typu sprzedawców oraz trenerów zajmujących się szkoleniami z zakresu technik sprzedaży i obsługi klienta...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce podtytuł: kierunki badawcze kształtującej się szkoły naukowej zajmującej się zarządzaniem ryzykiem operacyjnym, logistyką społeczną i publicznym zarządzaniem kryzysowym.
Rozprawa wskazuje i omawia problemy badawcze w zakresie teorii zarządzania ryzykiem i ryzykiem operacyjnym oraz teorii logistyki społecznej i publicznego zarządzania kryzysowego, które dotąd nie zostały rozwiązane, a są znaczące w kontekście coraz szybszego postępu cywilizacyjnego. Przedstawione koncepcje są wynikiem wieloletnich badań autora i jego zespołu szkoły naukowej na Politechnice Warszawskiej.0
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Franczyza : nowoczesny model rozwoju biznesu / Marta Joanna Ziółkowska. - Wydanie 4. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 227 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Pierwsza w Polsce książka będąca kompendium wiedzy o nowoczesnym modelu biznesu dynamicznie rozwijającym się na całym świecie, jakim jest franczyza. Zaprezentowano w niej istotę i genezę powiązań franczyzowych wraz ze szczegółową typologią franczyzy oraz wpływ powiązań franczyzowych na rozwój przedsiębiorstwa. Autorka szczegółowo przedstawiła zalety i wady oraz szanse i zagrożenia rozwoju tej metody prowadzenia działalności gospodarczej dla franczyzodawcy, jak i dla franczyzobiorcy. Po raz pierwszy w literaturze polskiej kompleksowo zebrano i zaprezentowano statystyki ogólnoświatowe dotyczące powiązań franczyzowych. Na tle analizy rozwoju powiązań franczyzowych w świecie zaprezentowano możliwości i poziom wykorzystania franczyzy przez polskie przedsiębiorstwa oraz trendy rozwoju tej formy współpracy w Polsce. Szczegółowo przedstawiono także uwarunkowania prawne działalności opartej na zasadach franczyzy zarówno w Polsce, jak i w krajach Unii Europejskiej oraz Stanach Zjednoczonych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 Podr. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej