Reklama
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księbozbioru
(20)
Forma i typ
Książki
(20)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(17)
nieokreślona
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(12)
Wypożyczalnia Filii nr 4
(3)
Czytelnia dla Dorosłych
(6)
Autor
Kwarciak Bogusław
(3)
Doliński Dariusz
(2)
Armstrong Gary
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Bernacki Marek
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Bralczyk Jerzy
(1)
Caples John
(1)
Dell Dennison
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Hahn Fred E
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Kall Jacek
(1)
Korsak Rafał
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Lane Ronald W
(1)
Lewiński Piotr
(1)
Pers Jolanta
(1)
Peter Tom
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Russell Thomas J
(1)
Schmitt Bernd
(1)
Simoonson Alex
(1)
Szczęsna Ewa
(1)
Tobey Linda
(1)
Traple Elżbieta
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Wąsik Dorota
(1)
Zimny Rafał
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(20)
Język
polski
(20)
Temat
Powieść amerykańska
(2138)
Powieść polska
(1663)
Powieść obyczajowa
(1542)
Kobieta
(1465)
Polska
(1143)
Reklama
(-)
Literatura polska
(1139)
Powieść angielska
(1029)
Rodzina
(994)
Przyjaźń
(818)
Tajemnica
(748)
Miłość
(737)
Poezja polska
(720)
Powieść obyczajowa dla młodzieży
(625)
Relacje międzyludzkie
(578)
Lektura
(546)
Zwierzęta
(486)
Powieść francuska
(481)
Fantastyka
(470)
Film fabularny dla dorosłych
(443)
Powieść historyczna
(442)
Zabójstwo
(440)
Pamiętniki polskie
(437)
Śledztwo i dochodzenie
(431)
Powieść psychologiczna
(403)
Wojna 1939-1945 r.
(396)
Powieść młodzieżowa polska
(376)
Sensacja
(370)
Literatura dla najmłodszych
(346)
II wojna światowa (1939-1945)
(343)
Opowiadanie polskie
(342)
Film dla dzieci i młodzieży
(340)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(336)
Film animowany
(328)
Rodzeństwo
(310)
Sekrety rodzinne
(309)
Policjanci
(307)
Dzieci
(301)
Uczucia
(296)
Małżeństwo
(292)
Romans
(292)
Historia
(290)
Literatura
(290)
Powieść przygodowa dla młodzieży
(278)
Dramat polski
(271)
Żydzi
(270)
Powieść niemiecka
(269)
Trudne sytuacje życiowe
(269)
Dziewczęta
(261)
Powieść kryminalna
(261)
Publicystyka polska
(258)
Lektura szkolna
(254)
Magia
(253)
Film polski
(247)
Powieść rosyjska
(245)
Osoby zaginione
(242)
Wielkopolska
(234)
Powieść młodzieżowa angielska
(228)
Boże Narodzenie
(227)
Życie codzienne
(227)
Dziecko
(223)
Wybory życiowe
(218)
Nastolatki
(213)
Relacja romantyczna
(213)
Film amerykański
(204)
Psy
(198)
Filozofia
(196)
Język polski
(192)
Przestępczość zorganizowana
(192)
Powieść fantastyczna dla młodzieży
(185)
Thriller
(185)
Matki i córki
(176)
Sztuka
(172)
Uprowadzenie
(171)
Horror
(169)
Wojsko
(169)
Lektura dla szkoły podstawowej
(165)
Dziennikarze
(162)
Przedsiębiorstwo
(161)
Uczniowie
(157)
Podróże
(151)
Koty
(140)
Romans historyczny
(139)
Encyklopedia
(138)
Kultura
(138)
Prywatni detektywi
(138)
Wakacje
(138)
Chłopcy
(134)
Powieść biograficzna
(134)
Poszukiwania zaginionych
(133)
Arystokracja
(132)
Dziadkowie i wnuki
(132)
Mężczyzna
(132)
Stosunki interpersonalne
(131)
Władcy
(131)
Zarządzanie
(130)
Wychowanie w rodzinie
(128)
Dramat filmowy
(127)
Seryjni zabójcy
(127)
Aktorzy
(125)
Powieść norweska
(125)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
20 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie „Financial Times” został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter. W książce omówiono między innymi: - sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, - tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, - rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, - współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), - koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem, - koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki, - najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, - koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania. „Marketing” jest pozycją szczególną na polskim rynku wydawniczym. To rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne. prof. dr hab. Lechosław Garbarski Akademia Leona Koźmińskiego [z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama jako proces komunikacji / Antoni Benedikt. - Wrocław : Astrum, 2004. - 170 s. : tab. ; 20 cm.
(Kreatywność)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzieci i dorośli zmieniają się pod wpływem wielu czynników,wzorców i narzędzi komunikacji. Warto obserwować te fascynujące procesy w kontekście świata wartości, który ujawnia się w treściach medialnych. W niniejszej książce przyglądamy się wielu społecznym zjawiskom i fenomenom zachodzącym w kulturze konsumpcji oraz świecie mediów.
Autorzy i autorki tekstów dokonują wnikliwych analiz relacji między dziećmi i dorosłymi, juniorami i seniorami, badają procesy infantylizacji, a także estetyki dzieciństwa. Pokazują medialnych bohaterów świata dzieci i młodzieży, ich kłopoty i dylematy, które są też problemami młodych ludzi. Omawiają kulturowe zjawiska, analizując reklamy, telewizyjne programy rozrywkowe dla dzieci, grupy fanowskie, bajki, filmy, seriale, kanały YouTube, wirtualne dzienniki szkolne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Wyd.2. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - 146 s. : ryc. ; 24 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Wypożyczalnia Filii nr 4
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65/F4 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. 658/659 Podr. (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wyd.2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A., 2000. - 200s. ; 24cm.
(Marketing Bez Tajemnic)
Autor
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Filii nr 2
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Wypożyczalnia Filii nr 4
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 /F4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
W książce znajdziemy informacje o tym, jak pisać teksty perswazyjne i nie zgubić ich sensu po drodze. Zobaczymy, co wywołuje konkretne emocje i zdecydowane reakcje, jakie narzędzia warto wykorzystać w konkretnych sytuacjach i jak można nakłonić czytelników do podjęcia działań. Książka w całości opiera się na przykładach z życia wziętych - odsłania dobre i złe strategie, które autor stosował przy różnych kampaniach reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 Podr. (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. 65 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poetyka reklamy / Ewa Szczęsna. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2003. - 236 s. : il. ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. 34 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademia Polszczyzny)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Komunikowanie się od początków do internetu. - Warszawa : Delta, 1997. - 95, [1] s. : il. kolor. ; 29 cm.
(Encyklopedia Szkolna)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Filii nr 4
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 0 /F4 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej