Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księbozbioru
(54)
Forma i typ
Książki
(54)
Publikacje fachowe
(30)
Publikacje naukowe
(29)
Publikacje dydaktyczne
(25)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(51)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(18)
Czytelnia dla Dorosłych
(39)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(2)
Tundys Blanka
(2)
Armstrong Gary
(1)
Baczyńska Anna Katarzyna
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Bryar Colin
(1)
Carr Bill
(1)
Chmielowiec Agnieszka
(1)
Cholewa-Wiktor Marta
(1)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Chudzik Daniel
(1)
Czarczyńska Anna
(1)
Czerniak-Swędzioł Justyna
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Drobiazgiewicz Joanna
(1)
Dudzik Teresa Magdalena
(1)
Ejdys Stanisław
(1)
Gabrusewicz Wiktor
(1)
Galińska Barbara (organizacja i zarządzanie)
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gawłowski Robert
(1)
Gilbert Andrew (1963- )
(1)
Gospodarek Tadeusz
(1)
Gracz Leszek
(1)
Grant Robert M. (1948- )
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Gross-Gołacka Elwira
(1)
Gąsior Marcin
(1)
Głąb Paweł
(1)
Hamrol Adam (1952- )
(1)
Jakubiak Krzysztof (marketing)
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Jankowiak Agata
(1)
Januła Eugeniusz (1948- )
(1)
Jaworzyńska Magdalena
(1)
Jać Robert
(1)
Jedliński Mariusz
(1)
Jefmański Bartłomiej
(1)
Jezierski Tomasz (prawnik)
(1)
Kaczmarska Bożena
(1)
Kancik-Kołtun Ewelina
(1)
Kantorowski Piotr
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Knosala Ryszard (1949- )
(1)
Konarowska Katarzyna
(1)
Konieczny Tadeusz (zarządzanie kryzysowe)
(1)
Kowalska Magdalena
(1)
Kowalski Piotr (prawnik)
(1)
Kubuj Dariusz (1971- )
(1)
Kulig-Moskwa Katarzyna
(1)
Kułaczkowski Jakub
(1)
Kwiatkiewicz Piotr (1968- )
(1)
Laskowski Marek (logistyka)
(1)
Makowski Krzysztof (politolog)
(1)
Marciniak Jarosław
(1)
Marczak Mirosław
(1)
Materna Grzegorz
(1)
Matuszczak Agnieszka (nauki ekonomiczne)
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Mendryk Iwona
(1)
Mruk Henryk
(1)
Mrukowska Natalia
(1)
Opolski Krzysztof
(1)
Ostrowska Izabela (nauki ekonomiczne)
(1)
Pająk Edward
(1)
Pawłowicz Bohdan
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Peszko Kamila
(1)
Pietrzyk Sylwester
(1)
Pigulski Mariusz
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Pisz Iwona
(1)
Piątkowski Wiktor
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(1)
Popieluch Karina
(1)
Porażka Dorota
(1)
Pruchnicka-Grabias Izabela
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Rakowska Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Ratajczak Rafał (radca prawny)
(1)
Rogers Jenny (1939- )
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rozpędowska-Matraszek Danuta
(1)
Rzeczycki Andrzej (ekonomia)
(1)
Sikora Tomasz (ekonomia)
(1)
Sitko-Lutek Agnieszka
(1)
Skomra Witold (1963- )
(1)
Skowron Łukasz
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Spałek Paulina
(1)
Starowicz Wiesław
(1)
Surowicz Agnieszka
(1)
Szczepankowski Piotr
(1)
Szczęsna Ewa
(1)
Szmidt Czesław
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szwajlik Anna
(1)
Szymonik Andrzej
(1)
Sęk Tadeusz
(1)
Wasilczuk Julita (1965- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(21)
2010 - 2019
(32)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(48)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(54)
Język
polski
(54)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(16)
Menedżerowie
(9)
Studenci
(4)
Dyrektorzy HR
(3)
Pracodawcy
(3)
Specjaliści ds. kadr
(3)
Doradcy personalni
(1)
Handlowcy
(1)
Księgowi
(1)
Parlamentarzyści
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Radni
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Szkoły średnie
(1)
Urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Zarządzanie
(15)
Przedsiębiorstwo
(9)
Organizacja
(6)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(6)
Marketing
(5)
Innowacje
(3)
Kadry
(3)
Kapitał ludzki
(3)
Logistyka
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Magazyn
(3)
Menedżerowie
(3)
Motywacja pracy
(3)
Produkcja
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Badania naukowe
(2)
COVID-19
(2)
Decyzje
(2)
Dobre praktyki
(2)
Gospodarka magazynowa
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Marketing partnerski
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Praca
(2)
Public relations
(2)
Reklama
(2)
Ryzyko operacyjne
(2)
Usługi
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Administracja publiczna
(1)
Akcja socjalna
(1)
Amazon.com
(1)
Ambient marketing
(1)
Analiza finansowa
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bezos, Jeffrey (1964- )
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Biznesplan
(1)
Branża TSL
(1)
Bryar, Colin
(1)
Carr, Bill
(1)
Copywriterzy
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
E-marketing
(1)
Ekorozwój
(1)
Elektroniczny protokół sądowy
(1)
Epidemie
(1)
Etyka biznesu
(1)
Finanse
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Firma
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Forex
(1)
Franczyza
(1)
Gminy
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel hurtowy
(1)
Informacja marketingowa
(1)
Instrumenty finansowe
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Inżynieria produkcji
(1)
Jakość
(1)
Jakość produktu
(1)
Kadry kierownicze
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
Klient indywidualny
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Konkurencja w biznesie
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kontrola zarządcza
(1)
Kształcenie
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Magazynowanie
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Marketing w Internecie
(1)
Mentoring
(1)
Metale szlachetne
(1)
Metodologia
(1)
Nabywca instytucjonalny
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Organizacja pracy
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Temat: czas
2001-
(17)
1901-2000
(4)
1989-2000
(4)
1945-1989
(3)
Temat: miejsce
Polska
(13)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(16)
Monografia
(9)
Opracowanie
(9)
Materiały pomocnicze
(4)
Poradnik
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Raport z badań
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(539)
Socjologia i społeczeństwo
(232)
Medycyna i zdrowie
(213)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(177)
Psychologia
(143)
Zarządzanie i marketing
(54)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(132)
Edukacja i pedagogika
(116)
Religia i duchowość
(112)
Kultura i sztuka
(107)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(105)
Literaturoznawstwo
(79)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(64)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(62)
Biologia
(60)
Podróże i turystyka
(60)
Rozwój osobisty
(50)
Etnologia i antropologia kulturowa
(35)
Transport i logistyka
(28)
Kultura fizyczna i sport
(27)
Styl życia, moda i uroda
(27)
Geografia i nauki o Ziemi
(25)
Fizyka i astronomia
(21)
Ochrona środowiska
(20)
Hobby i czas wolny
(18)
Kulinaria
(17)
Filozofia i etyka
(16)
Praca, kariera, pieniądze
(16)
Inżynieria i technika
(14)
Media i komunikacja społeczna
(14)
Informatyka i technologie informacyjne
(12)
Językoznawstwo
(12)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(11)
Architektura i budownictwo
(10)
Nauka i badania
(8)
Rolnictwo i leśnictwo
(8)
Archeologia
(7)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(6)
Matematyka
(6)
Chemia
(4)
Dom i ogród
(4)
Geografia
(2)
Socjologia i społeczeµstwo
(2)
Autobiografia
(1)
Bajki o dzieciach
(1)
Film polski
(1)
Informatyka
(1)
Medytacja
(1)
Moda i styl
(1)
Opieka nad zwierzętami
(1)
Opracowanie
(1)
Praca,kariera,finanse,rozwój osobisty
(1)
Przebaczenie
(1)
Psychologia i zdrowie psychiczne
(1)
Rodzina, związki, relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój osobowości
(1)
Styl życia, moda, uroda
(1)
Symbole narodowe
(1)
Tolerancja
(1)
Varia
(1)
Wdzięczność
(1)
54 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne metody i narzędzia komunikacji marketingowej. Dokonano konfrontacji trzech przenikających się na współczesnym rynku obszarów, jakimi są: marketing relacji, komunikacja rynkowa oraz nowe technologie. Książka skierowana jest do studentów, doktorantów i badaczy zajmujących się tematyką kształtowania długoterminowych relacji pomiędzy podmiotami rynkowymi. Jest także źródłem wiedzy o zachodzących w dobie technologii cyfrowych zmianach zachowań i oczekiwań klientów oraz nowych, innowacyjnych możliwościach prowadzenia komunikacji rynkowej, co stanowi znaczącą wartość dla praktyków. [www.pwe.com.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Brand equity : metody badania siły marek / Dariusz Kubuj. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2022. - 455 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Pojęcie siły marki (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się mnóstwo propozycji ujęcia tematu z wielu różnych perspektyw, co znalazło swoje przełożenie na metodologie badawcze, zarówno akademickie jak i komercyjne. Książka Dariusza Kubuja przeprowadza czytelnika przez ten labirynt pojęciowy, głęboko wnikając w genezę i ewolucję poszczególnych podejść na gruncie psychologii, socjologii, ekonomii, marketingu i zarządzania. Czytelnicy z pewnością docenią bardzo rzeczowe recenzje najpopularniejszych metod badania marek dostępne na polskim rynku - nigdy dotychczas nie zaprezentowano aż tylu szczegółów tych metodologii i nie poddano ich krytyce naukowej. Ważnym atutem jest przy tym unikalna wiedza praktyczna Autora, co pozwala na omawianie zalet i wad poszczególnych metod z uwzględnieniem doświadczeń zebranych w ciągu trzydziestoletniej pracy w biznesie. W książce nie zabrakło także ujęcia tematu z punktu widzenia najnowszych osiągnięć psychologii mówiących o roli nieświadomości i wywodzących się z tego nurtu badań neuromarketingowych. Jest to cenne źródło aktualnej wiedzy dla wszystkich praktyków marketingu, którzy zarządzają markami, pracowników firm badawczych oraz osób zajmujących się markami naukowo lub studiujących marketing, biznes i psychologię konsumenta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wellbeing w organizacji : co? jak? dlaczego? / pod redakcją Katarzyny Kulig-Moskwy. - Warszawa : Infor, 2018. - 223, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
(Personel & Zarządzanie)
Na polskim rynku zjawisko wellbeingu w organizacji zdecydowanie jest nowe. Najczęściej kojarzy się ściśle z problemami BHP. Kwestie, takie jak promowanie zdrowia lub pozytywne środowisko pracy, są nadal na marginesie debaty publicznej. Obserwuje się jednak rosnące zainteresowanie dobrostanem pracowników, a na naszym rynku znane są firmy, które rozpoznały temat wellbeingu i skutecznie wdrażają go u siebie. Praktyki te znajdzie Czytelnik w książce. Ponadto dostosowywanie prawa polskiego do dyrektyw UE, która dostrzega znaczenie wellbeingu w rozwoju Europy, również wskazuje na zwiększenie znaczenia tego zjawiska w przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praca zdalna i hybrydowa : aspekty organizacyjne i prawne / Jarosław Marciniak. - Stan prawny na 1 maja 2023 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2023. - 178 stron ; 24 cm.
W książce kod aktywacyjny.
Publikacja przeznaczona jest dla pracowników działów personalnych oraz kadry zarządzającej. Mogą oni zapoznać się z praktycznymi wskazówkami dotyczącymi tworzenia systemu pracy zdalnej i hybrydowej oraz poznać zalety i wady konkretnych rozwiązań. Cennym uzupełnieniem treści są przykłady dokumentów - regulaminów oraz formularzy.[24naukowa.com].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Promocja usług / Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft. - Wydanie 2. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 165 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.: - podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami, - specyfikę promocji oraz charakterystykę jej głównych instrumentów wykorzystywanych w sektorze usług, - przykłady wykorzystania niestandardowych form promocji w usługach, - zasady planowania i realizacji kampanii promocyjnych, - przykłady działań promocyjnych podejmowanych na wybranych rynkach usług, - analizę kompleksowych rozwiązań w zakresie promocji usług na przykładzie sektora usług turystycznych. Główne zalety podręcznika to m.in.: - przejrzysty układ, - logiczna i spójna merytorycznie struktura, - zrozumiała forma przekazu, - szczegółowa analiza wykorzystania promocji w usługach, - liczne przykłady z polskiego i zagranicznego rynku usług, - omówienie problematyki rzadko podejmowanej w literaturze krajowej (dotyczącej koncepcji ambient marketingu), - bogata bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rynkowe zachowania konsumentów powinny być dla przedsiębiorstw źródłem inspiracji oraz podstawą kształtowania decyzji rynkowych. Celem książki jest: • przedstawienie głównych megatrendów w zachowaniach konsumentów, ich reakcji na działania marketingowe przedsiębiorstw oraz kierunków i sposobów wykorzystania tej wiedzy na poszczególnych etapach formułowania i realizowania strategii marketingowych, • wskazanie roli klienta w kreowaniu wartości opartej na koncepcjach open innovation, a także przedstawienie nowych koncepcji zarządzania związanych z klientem, • przedstawienie głównych uwarunkowań, instrumentów oraz kierunków działań służących umieszczaniu konsumenta w centrum strategii marketingowej przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia jest zbiorem artykułów prezentujących wyniki praca badawczych naukowców realizujących swoje badania w różnych ośrodkach akademickich w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizerunek gminy i jego ochrona / Natalia Mrukowska. - Stan prawny na 1 maja 2020 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2020. - 215 stron ; 21 cm.
(Monografie)
W książce zaprezentowano szczegółową analizę oraz kategoryzację istotnych zagadnień dotyczących wizerunku gminy i jego ochrony, w tym m.in.: budowanie wizerunku gminy, kreowanie marki i branding gminy, kampanie reklamowe w kształtowaniu wizerunku gminy, rola logotypu jako elementu identyfikacji wizualnej gminy, wizerunek jako dobro osobiste gminy: pojęcie dobra osobistego osoby prawnej i jego charakter prawny, wizerunek jako dobre imię gminy, identyfikacja wizualna gminy, hasła promocyjne i slogany reklamowe gminy, ochrona wizerunku gminy: środki ochrony dóbr osobistych gminy, przykłady naruszenia wizerunku gminy oraz strefy identyfikacji wizualnej, roszczenia w przypadku naruszeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka niniejsza napisana została z myślą o tych, którzy muszą sprawdzić mniej lub bardziej złożone problemy menedżerskie, w tym założenie lub roz­wój własnego przedsiębiorstwa, do podstawowego pytania: CZY TO SIĘ OPŁACI? Pokazano tu, na praktycznych przykładach konkretnych przedsiębiorstw, jak stosować metody planowania biznesowego w różnych sytuacjach i dla różnych celów. źródło opisu: Helion źródło okładki: Helion
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie produkcją : produkt, technologia, organizacja / Edward Pająk. - Wydanie 1 - 5 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. - 357, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Podstawowy podręcznik akademicki do zarządzania produkcją, wykładanego na kierunkach zarządzanie i inżynierii produkcji na politechnikach oraz uczelniach technicznych i ekonomicznych. Zawiera kompleksowe ujęcie problematyki wchodzącej w zakres przedmiotu, z uwzględnieniem najnowszych osiągnięć naukowych i tendencji rozwojowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem książki jest sprawdzenie, czy i jak ważnym elementem jest wykorzystanie potencjału wiedzy u pracowników 50+; określenie czynników kształtujących potrzeby tworzenia systemów sukcesji wiedzy z uwzględnieniem specyfiki danej gałęzi gospodarki; zidentyfikowanie czynników ograniczających lub uniemożliwiających wprowadzanie efektywnych systemów; porównanie stanu deklarowanego przez respondentów ze stanem rzeczywistym w obszarze zarządzania wiedzą osób 50+. Celem praktycznym opracowania jest stworzenie optymalnego modelu zarządzania wiedzą w organizacji, który jest zgodny z prawodawstwem międzynarodowym, unijnym i polskim, opartym na najnowszych trendach w zarządzaniu oraz spójnym z wynikami otrzymanych badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja zawiera praktyczne objaśnienia do każdego artykułu ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych. Szczegółowo omówiono w niej obowiązki związane z prowadzeniem działalności socjalnej, jakie mają pracodawcy. Wyjaśnienia zostały poparte licznymi praktycznymi przykładami, wzorami dokumentów, stanowiskami urzędowymi i orzecznictwem sądowym. W komentarzu uwzględniono – obowiązujące od 1 stycznia 2023 r. – regulacje dotyczące wysokości odpisu na zfśs oraz rozliczania świadczeń finansowanych z zfśs. Ponadto zwrócono uwagę na problematykę finansowania spotkań integracyjnych ze środków socjalnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie i Inżynieria Produkcji)
Podręcznik ten rozwija treści programowe standardów nauczania dla przedmiotu "logistyka w przedsiębiorstwie" Przyjęty w podręczniku logiczny układ tresci poszczególnych rozdziałów porządkuje podstawowe pojęcia dotyczące logistyki i z nią powiązane. Podręcznik składa się z dziewięciu rozdziałów. Każdy z rozdziałów zawiera część teoretyczną oraz ćwiczenia i przykłady, które uzupełniają zawarte w książce informacje,
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658/659 (1 egz.)
Czytelnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658/659 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka omawia zagadnienia związane z HR Business Partner.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Alternatywne instrumenty inwestycyjne / redakcja Izabela Pruchnicka-Grabias. - Warszawa : CeDeWu, 2017. - 268 stron : rysunki, wykresy, tabele ; 24 cm.
W książce skupiono się na metodach dywersyfikacji portfela inwestycyjnego innych niż te uznawane za tradycyjne, jak akcje czy obligacje. Omówiono w niej oraz przedstawiono wyniki badań dotyczących takich form inwestycji powszechnie uznanych za tzw. alternatywne, jak: fundusze hedgingowe, inwestycje w nieruchomości, surowce, rynki walutowe, produkty strukturyzowane, fundusze private equity, metale szlachetne, czy wreszcie instrumenty o charakterze kolekcjonerskim. Jej zaletą jest to, że została przygotowana przez zespół naukowców i praktyków pracujących w najlepszych uczelniach ekonomicznych w Polsce oraz czołowych instytucjach polskiego rynku finansowego. Może zatem inspirować nie tylko badaczy, lecz także inwestorów indywidualnych, pasjonatów rynków finansowych oraz ich zawodowych praktyków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
W książce znajdziemy informacje o tym, jak pisać teksty perswazyjne i nie zgubić ich sensu po drodze. Zobaczymy, co wywołuje konkretne emocje i zdecydowane reakcje, jakie narzędzia warto wykorzystać w konkretnych sytuacjach i jak można nakłonić czytelników do podjęcia działań. Książka w całości opiera się na przykładach z życia wziętych - odsłania dobre i złe strategie, które autor stosował przy różnych kampaniach reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR / Wolters Kluwer Polska)
Publikacja stanowi przegląd informacji na temat ewolucji, obecnego stanu oraz przyszłości zarządzania zasobami ludzkimi (ZZL). Zagadnienia zostały przedstawione na tle dynamicznych zmian społeczno-gospodarczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Firma transportowa : profesjonalny serwis dla przewoźników : niezbędnik przewoźnika.
Książka to niezbędnik fachowej wiedzy każdego przewoźnika. Zawiera najważniejsze informacje na temat prowadzenia firmy transportowej w pigułce. Podpowiadamy, jak skutecznie prowadzić firmę aby wypracować jak największe zyski i wygrać z konkurencją. Eksperci krok po kroku wyjaśniają tajemnice skutecznego zarządzania firmą od strony finansowej i organizacyjnej począwszy od płacenia podatku, poprzez wybranie najlepszej polisy ubezpieczeniowej a skończywszy na obowiązkach zarządzającego transportem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 654/656 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: zwiększ efektywność, popraw komunikację, osiągaj lepsze wyniki.
Autorzy prezentują zupełnie nowe podejście do roli menedżera. Opiera się ona na umiejętnym stosowaniu zasady złotego środka: zarządzań i motywuj. Dobry menedżer jest nie tylko wymagającym przełożonym, ale również godnym zaufania mentorem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 Podr. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej