Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księbozbioru
(58)
Forma i typ
Książki
(58)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje fachowe
(4)
Dostępność
dostępne
(47)
nieokreślona
(10)
wypożyczone
(8)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(37)
Wypożyczalnia Filii nr 4
(2)
Czytelnia dla Dorosłych
(26)
Autor
Mruk Henryk
(6)
Altkorn Jerzy
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Kotler Philip
(3)
Kramer Teodor
(3)
Armstrong Gary
(2)
Ceryson Edward
(2)
Forsyth Patrick
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(2)
Michalski Eugeniusz
(2)
Perenc Józef
(2)
Rosa Grażyna
(2)
Sznajder Andrzej
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Zawiślak Marek
(2)
Środa Jacek
(2)
Adamus Lucyna
(1)
Ambler Tim
(1)
Bangs David H. Jr
(1)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Belka Marek
(1)
Bernacki Marek
(1)
Białecki Klemens P
(1)
Biesiadecki Tomasz
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Briggs Susan
(1)
Burkiewicz Łukasz
(1)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dennison Dell
(1)
Doman Don
(1)
Doman Margaret
(1)
Doyle Peter
(1)
Dzidowski Adam
(1)
Franków-Czerwonko Bożena
(1)
Gracz Leszek
(1)
Górska Grażyna
(1)
Hales Colin F
(1)
Hys Katarzyna
(1)
Iwankiewicz-Rak Barbara
(1)
Jedliński Mariusz
(1)
Kaczmarczyk Stanisław
(1)
Karcz Kornelia
(1)
Kardaszewski Jacek
(1)
Kałążna-Drewińska Urszula
(1)
Keller Kevin Lane
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kisiel Wiktor
(1)
Kowalska Anna
(1)
Krzykowski Grzegorz
(1)
Krzyżanowska Magdalena
(1)
Kucharski Jarosław
(1)
Kędzior Zofia
(1)
Loska Magdalena
(1)
Mantura Władysław
(1)
Marczak Mirosław
(1)
Matuszczak Agnieszka (nauki ekonomiczne)
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Niestrój Roman
(1)
Olszańska Anna
(1)
Ostrowska Izabela
(1)
Ostrowska Izabela (nauki ekonomiczne)
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Peszko Kamila
(1)
Peter Tom
(1)
Pilarczyk Bogna
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Przydatek Elżbieta
(1)
Przydatek Jan
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rutkowski Ireneusz
(1)
Rutkowski Ireneusz P
(1)
Saunders John
(1)
Schmitt Bernd
(1)
Simoonson Alex
(1)
Siskind Barry
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Smith Heather
(1)
Sobotkiewicz Dariusz
(1)
Sztucki Tadeusz
(1)
Szwajlik Anna
(1)
Szymańska Joanna
(1)
Thomas Michael J
(1)
Tundys Blanka
(1)
Urban Stanisław
(1)
Waniowski Paweł
(1)
Witkowska Magda
(1)
Wojtkiewicz Monika
(1)
Wong Veronica
(1)
Woźniczka Małgorzata
(1)
Wrzosek Wojciech
(1)
Wąsik Dorota
(1)
Zboralski Marek
(1)
Zydorowicz Alicja
(1)
Łukiewicz-Kostro Renata
(1)
Żurawik Barbara
(1)
Żurawik Wojciech
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(27)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(58)
Język
polski
(58)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
Temat
Powieść amerykańska
(2138)
Powieść polska
(1663)
Powieść obyczajowa
(1542)
Kobieta
(1465)
Polska
(1143)
Marketing
(-)
Literatura polska
(1139)
Powieść angielska
(1029)
Rodzina
(994)
Przyjaźń
(818)
Tajemnica
(748)
Miłość
(737)
Poezja polska
(720)
Powieść obyczajowa dla młodzieży
(625)
Relacje międzyludzkie
(578)
Lektura
(546)
Zwierzęta
(486)
Powieść francuska
(481)
Fantastyka
(470)
Film fabularny dla dorosłych
(443)
Powieść historyczna
(442)
Zabójstwo
(440)
Pamiętniki polskie
(437)
Śledztwo i dochodzenie
(431)
Powieść psychologiczna
(403)
Wojna 1939-1945 r.
(396)
Powieść młodzieżowa polska
(376)
Sensacja
(370)
Literatura dla najmłodszych
(346)
II wojna światowa (1939-1945)
(343)
Opowiadanie polskie
(342)
Film dla dzieci i młodzieży
(340)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(336)
Film animowany
(328)
Rodzeństwo
(310)
Sekrety rodzinne
(309)
Policjanci
(307)
Dzieci
(301)
Uczucia
(296)
Małżeństwo
(292)
Romans
(292)
Historia
(290)
Literatura
(290)
Powieść przygodowa dla młodzieży
(278)
Dramat polski
(271)
Żydzi
(270)
Powieść niemiecka
(269)
Trudne sytuacje życiowe
(269)
Dziewczęta
(261)
Powieść kryminalna
(261)
Publicystyka polska
(258)
Lektura szkolna
(254)
Magia
(253)
Film polski
(247)
Powieść rosyjska
(245)
Osoby zaginione
(242)
Wielkopolska
(234)
Powieść młodzieżowa angielska
(228)
Boże Narodzenie
(227)
Życie codzienne
(227)
Dziecko
(223)
Wybory życiowe
(218)
Nastolatki
(213)
Relacja romantyczna
(213)
Film amerykański
(204)
Psy
(198)
Filozofia
(196)
Język polski
(192)
Przestępczość zorganizowana
(192)
Powieść fantastyczna dla młodzieży
(185)
Thriller
(185)
Matki i córki
(176)
Sztuka
(172)
Uprowadzenie
(171)
Horror
(169)
Wojsko
(169)
Lektura dla szkoły podstawowej
(165)
Dziennikarze
(162)
Przedsiębiorstwo
(161)
Uczniowie
(157)
Podróże
(151)
Koty
(140)
Romans historyczny
(139)
Encyklopedia
(138)
Kultura
(138)
Prywatni detektywi
(138)
Wakacje
(138)
Chłopcy
(134)
Powieść biograficzna
(134)
Poszukiwania zaginionych
(133)
Arystokracja
(132)
Dziadkowie i wnuki
(132)
Mężczyzna
(132)
Stosunki interpersonalne
(131)
Władcy
(131)
Zarządzanie
(130)
Wychowanie w rodzinie
(128)
Dramat filmowy
(127)
Seryjni zabójcy
(127)
Aktorzy
(125)
Powieść norweska
(125)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Podręczniki akademickie
(4)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Filozofia i etyka
(1)
58 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. 33 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. 33 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Filii nr 2
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie „Financial Times” został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter. W książce omówiono między innymi: - sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, - tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, - rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, - współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), - koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem, - koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki, - najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, - koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania. „Marketing” jest pozycją szczególną na polskim rynku wydawniczym. To rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne. prof. dr hab. Lechosław Garbarski Akademia Leona Koźmińskiego [z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Klemens P. Białecki. - Warszawa : Infor, 1998. - 253 s. ; 24 cm.
(Podręczniki / Infor)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. 33 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing wartości / Peter Doyle. - Warszawa : FELBERG SJA, 2003. - 420 s. : rys.,tab. ; 25 cm.
Autor
Temat
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : sztuka konkurowania i współpracy / redakcja Lechosław Garbarski, Magdalena Krzyżanowska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Poltext, 2023. - 522 strony : ilustracje ; 24 cm.
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu "Podstawy marketingu", "Marketing", "Zarządzanie marketingowe" oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych samodzielnie poznających problematykę marketingu oraz dydaktyków szkół wyższych oraz średnich szkół ekonomicznych. Podręcznik przedstawia przede wszystkim sposób kształtowania strategii marketingowej. Ukazano także zagadnienia związane ze stosowaniem marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, zarządzaniem działalnością marketingową, skutecznością i efektywnością marketingu. Zawiera zarówno wiedzę ugruntowaną, wspartą doświadczeniem kilkudziesięciu lat stosowania marketingu na świecie, jak i wiedzę nową, wypracowaną w ostatnich latach (zwłaszcza w obszarze marketingu internetowego). Każdy rozdział zawiera syntetyczne wprowadzenie, kluczowe pojęcia, zasadnicze tematy merytoryczne, praktyczny blok "Z praktyki rynkowej", moduł "Zdaniem eksperta" zawierający wypowiedzi wybitnych praktyków gospodarczych, dylematy decyzji rynkowych oraz zadania. Podręcznik zawiera wiele tabel, rysunków i zestawień. Treść jest przedstawiona w atrakcyjny sposób (student friendly). W przypisach czytelnik znajdzie nawiązanie do żargonowych określeń z dziedziny marketingu. Czytelnik otrzymuje nowoczesny, bogaty tematycznie i atrakcyjnie opracowany podręcznik marketingu. [24naukowa.com.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 Podr. (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej