Wąsik Dorota
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księbozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Autor
Steel Danielle (1947- )
(169)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(165)
Roberts Nora (1950- )
(152)
Zarawska Patrycja
(140)
Fabianowska Małgorzata
(137)
Wąsik Dorota
(-)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(126)
Christie Agatha (1890-1976)
(122)
Żeleński-Boy Tadeusz
(114)
Courths-Mahler Jadwiga
(102)
Chotomska Wanda
(100)
King Stephen (1947- )
(95)
Kraszewski Józef Ignacy
(95)
Popławska Anna
(93)
Szulc Andrzej
(92)
Markiewicz Henryk
(89)
Krzyżanowski Julian
(88)
Mróz Remigiusz (1987- )
(86)
Żeromski Stefan
(85)
Shakespeare William
(83)
Włodarczyk Barbara
(82)
Pedersen Bente (1961- )
(79)
Disney Walt
(78)
Mazan Maciejka
(76)
Fabisińska Liliana (1971- )
(73)
Prus Bolesław
(73)
Michalak Katarzyna (1969- )
(72)
Rzehak Wojciech
(71)
Słowacki Juliusz
(71)
Skalska Katarzyna
(70)
Webb Holly
(70)
Marlier Marcel
(69)
Lindgren Astrid
(66)
Masterton Graham (1946- )
(64)
Zimnicka Iwona
(64)
Sandemo Margit
(63)
Siewior-Kuś Alina
(63)
Montgomery Lucy Maud
(62)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(62)
Olejnik Donata
(62)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(61)
Chmielewska Joanna
(60)
Szekspir William
(60)
Lingas-Łoniewska Agnieszka (1972- )
(59)
Delahaye Gilbert
(58)
Tazbir Janusz
(57)
Cholewa Piotr W
(56)
Frątczak-Nowotny Elżbieta
(56)
Spirydowicz Ewa
(56)
Słomczyński Maciej
(55)
Coben Harlan (1962- )
(54)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(54)
Siesicka Krystyna (1928-2015)
(54)
Jaczewska Edyta
(53)
Lenin Włodzimierz
(53)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(52)
Skibniewska Maria
(52)
Zieliński Bronisław
(52)
Fredro Aleksander
(51)
Królicki Zbigniew A
(51)
Dickens Charles (1812-1870)
(50)
Marciniakówna Anna
(50)
Węgleńska Anna
(50)
Gerritsen Tess (1953- )
(48)
Gjersoe Ann-Christin (1975- )
(48)
Głowińska Anita
(48)
Możdżyńska Aldona
(48)
Pilipiuk Andrzej (1974- )
(48)
Polkowski Andrzej
(48)
Cussler Clive (1931- )
(47)
Czornyj Maksymilian (1989- )
(47)
Januszewska Aleksandra
(47)
Kierszys Zofia
(47)
Child Lee (1954- )
(46)
Mirek Krystyna
(46)
Nurowska Maria (1944- )
(46)
Rostworowski Emanuel
(46)
Supeł Barbara
(46)
Jax Joanna (1969- )
(45)
Kraśko Jan
(45)
Myśliwy Agnieszka
(45)
Beaumont Emilie
(44)
Krella-Moch Aneta
(44)
Pratchett Terry (1948-2015)
(44)
Ross Tony
(44)
Staff Leopold
(44)
Szarf Maria
(44)
Wilusz Tomasz
(44)
Cartland Barbara (1902-2000)
(43)
Gralak Anna
(43)
Broniek Dominik
(42)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(42)
Gardner Urszula
(42)
Pintara Maciej
(42)
Rusinek Joanna (1979- )
(42)
Wilczyńska Karolina (1973- )
(42)
Witkiewicz Magdalena (1976- )
(42)
Dumas Aleksander
(41)
Gawryluk Barbara
(41)
Sparks Nicholas (1965- )
(41)
Wyspiański Stanisław
(41)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
E-marketing
(1)
Etyka biznesu
(1)
Firma
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel hurtowy
(1)
Informacja marketingowa
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Klient indywidualny
(1)
Konsumenci
(1)
Marketing
(1)
Nabywca instytucjonalny
(1)
Proces marketingowy
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
Rynek
(1)
Rynek globalny
(1)
Strategia firmy
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie „Financial Times” został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter. W książce omówiono między innymi: - sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, - tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, - rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, - współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), - koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem, - koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki, - najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, - koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania. „Marketing” jest pozycją szczególną na polskim rynku wydawniczym. To rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne. prof. dr hab. Lechosław Garbarski Akademia Leona Koźmińskiego [z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej