Rynek
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księbozbioru
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(8)
nieokreślona
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(8)
Czytelnia dla Dorosłych
(4)
Autor
Nojszewska Ewelina
(2)
Armstrong Gary
(1)
Czarny Elżbieta
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Halbersztat Jan
(1)
Klimczak Bożena
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Krugman Paul R. (1953- )
(1)
Matkowski Zbigniew
(1)
Mruk Henryk
(1)
Niestrój Roman
(1)
Rembisz Włodzimierz
(1)
Sloman John
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Wells Robin. (ekonomia)
(1)
Wąsik Dorota
(1)
Żurawik Barbara
(1)
Żurawik Wojciech
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(2138)
Powieść polska
(1663)
Powieść obyczajowa
(1541)
Kobieta
(1473)
Polska
(1143)
Rynek
(-)
Literatura polska
(1139)
Powieść angielska
(1029)
Rodzina
(1002)
Przyjaźń
(822)
Tajemnica
(758)
Miłość
(739)
Poezja polska
(720)
Powieść obyczajowa dla młodzieży
(625)
Relacje międzyludzkie
(580)
Lektura
(546)
Zwierzęta
(486)
Powieść francuska
(481)
Fantastyka
(470)
Zabójstwo
(447)
Film fabularny dla dorosłych
(443)
Powieść historyczna
(442)
Pamiętniki polskie
(437)
Śledztwo i dochodzenie
(435)
Powieść psychologiczna
(402)
Wojna 1939-1945 r.
(396)
Powieść młodzieżowa polska
(376)
Sensacja
(370)
II wojna światowa (1939-1945)
(347)
Literatura dla najmłodszych
(346)
Opowiadanie polskie
(342)
Film dla dzieci i młodzieży
(340)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(336)
Film animowany
(328)
Policjanci
(312)
Rodzeństwo
(311)
Sekrety rodzinne
(310)
Dzieci
(304)
Uczucia
(298)
Małżeństwo
(295)
Romans
(292)
Historia
(290)
Literatura
(290)
Powieść przygodowa dla młodzieży
(278)
Żydzi
(273)
Trudne sytuacje życiowe
(272)
Dramat polski
(271)
Powieść niemiecka
(268)
Dziewczęta
(265)
Powieść kryminalna
(261)
Publicystyka polska
(258)
Magia
(256)
Lektura szkolna
(254)
Film polski
(247)
Powieść rosyjska
(245)
Osoby zaginione
(244)
Wielkopolska
(234)
Powieść młodzieżowa angielska
(228)
Boże Narodzenie
(227)
Życie codzienne
(227)
Dziecko
(223)
Wybory życiowe
(218)
Relacja romantyczna
(216)
Nastolatki
(214)
Film amerykański
(204)
Psy
(199)
Filozofia
(196)
Przestępczość zorganizowana
(195)
Język polski
(192)
Powieść fantastyczna dla młodzieży
(185)
Thriller
(185)
Matki i córki
(177)
Uprowadzenie
(173)
Sztuka
(172)
Horror
(169)
Wojsko
(169)
Lektura dla szkoły podstawowej
(165)
Dziennikarze
(164)
Przedsiębiorstwo
(161)
Uczniowie
(157)
Podróże
(152)
Koty
(141)
Romans historyczny
(139)
Wakacje
(139)
Encyklopedia
(138)
Kultura
(138)
Prywatni detektywi
(138)
Chłopcy
(137)
Poszukiwania zaginionych
(134)
Powieść biograficzna
(134)
Arystokracja
(133)
Mężczyzna
(133)
Dziadkowie i wnuki
(132)
Seryjni zabójcy
(131)
Stosunki interpersonalne
(131)
Władcy
(131)
Zarządzanie
(130)
Wychowanie w rodzinie
(128)
Dramat filmowy
(127)
Aktorzy
(126)
Powieść norweska
(125)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie „Financial Times” został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter. W książce omówiono między innymi: - sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, - tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, - rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, - współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), - koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem, - koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki, - najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, - koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania. „Marketing” jest pozycją szczególną na polskim rynku wydawniczym. To rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne. prof. dr hab. Lechosław Garbarski Akademia Leona Koźmińskiego [z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. 33 Podr. (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. 33 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Makroekonomia / Paul Krugman, Robin Wells ; przekład Jan Halbersztat. - Wydanie 2 - 1 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - XXXV, 1036 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Ekonomia)
Nowe wydanie „Makroekonomii”, jednego z najlepszych i najbardziej rozpoznawalnych podręczników z zakresu makroekonomii zarówno na polskich, jak i światowych uczelniach. Główny tok znakomicie prowadzonej narracji o skomplikowanych problemach makroekonomicznych został uzupełniony o bardzo ciekawe wstawki oraz narzędzia dydaktyczne, które wzbogacają proces wykładu i przybliżają złożone zagadnienia, a jednocześnie uatrakcyjniają przekazywaną treść. Choć do napisania tej książki zachęciło nas wiele małych, konkretnych wizji i poglądów na poszczególne aspekty ekonomii, mieliśmy też jedną dużą, całościową wizję: podręcznik ekonomii powinien być zbudowany wokół narracji, opowieści zaczerpniętych z prawdziwego życia – i nigdy nie powinien tracić z oczu faktu, że ekonomia jest w końcu zbiorem opowieści o tym, co robią ludzie. Wiele z takich historii snutych przez ekonomistów staje się modelami – bo poza wszystkim innym modele ekonomiczne to właśnie opowieści o tym, jak działa świat. Jesteśmy jednak przekonani, że to, jak studenci rozumieją i doceniają te modele, zależy od tego, jak są one przedstawiane, na ile to możliwe, w kontekście opowieści o rzeczywistym świecie, które ilustrują ekonomiczne koncepcje, ale także dotykają problemów, przed którymi wszyscy stoimy w świecie ukształtowanym przez siły ekonomiczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Analiza rynku / red. Henryk Mruk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A., 2003. - 278 s. : rys.,tabl. ; 20 cm.
Autor
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / red. Jerzy Dietl)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. 33 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej