Handel detaliczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księbozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(3)
Wypożyczalnia Filii nr 4
(1)
Autor
Armstrong Gary
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Kałuża Dariusz
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Przylipiak Wojciech
(1)
Rutkowski Antoni
(1)
Tonndorf Hans G
(1)
Wąsik Dorota
(1)
Żelezik-Rebmann Beata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Powieść amerykańska
(2138)
Powieść polska
(1663)
Powieść obyczajowa
(1541)
Kobieta
(1467)
Polska
(1143)
Handel detaliczny
(-)
Literatura polska
(1139)
Powieść angielska
(1029)
Rodzina
(998)
Przyjaźń
(818)
Tajemnica
(749)
Miłość
(737)
Poezja polska
(720)
Powieść obyczajowa dla młodzieży
(625)
Relacje międzyludzkie
(579)
Lektura
(546)
Zwierzęta
(486)
Powieść francuska
(481)
Fantastyka
(470)
Zabójstwo
(444)
Film fabularny dla dorosłych
(443)
Powieść historyczna
(442)
Pamiętniki polskie
(437)
Śledztwo i dochodzenie
(432)
Powieść psychologiczna
(402)
Wojna 1939-1945 r.
(396)
Powieść młodzieżowa polska
(376)
Sensacja
(370)
Literatura dla najmłodszych
(346)
II wojna światowa (1939-1945)
(344)
Opowiadanie polskie
(342)
Film dla dzieci i młodzieży
(340)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(336)
Film animowany
(328)
Rodzeństwo
(311)
Policjanci
(309)
Sekrety rodzinne
(309)
Dzieci
(301)
Uczucia
(298)
Małżeństwo
(294)
Romans
(292)
Historia
(290)
Literatura
(290)
Powieść przygodowa dla młodzieży
(278)
Trudne sytuacje życiowe
(272)
Dramat polski
(271)
Żydzi
(270)
Powieść niemiecka
(268)
Dziewczęta
(262)
Powieść kryminalna
(261)
Publicystyka polska
(258)
Lektura szkolna
(254)
Magia
(254)
Film polski
(247)
Powieść rosyjska
(245)
Osoby zaginione
(242)
Wielkopolska
(234)
Powieść młodzieżowa angielska
(228)
Boże Narodzenie
(227)
Życie codzienne
(227)
Dziecko
(223)
Wybory życiowe
(218)
Nastolatki
(214)
Relacja romantyczna
(214)
Film amerykański
(204)
Psy
(199)
Filozofia
(196)
Język polski
(192)
Przestępczość zorganizowana
(192)
Powieść fantastyczna dla młodzieży
(185)
Thriller
(185)
Matki i córki
(176)
Sztuka
(172)
Uprowadzenie
(172)
Horror
(169)
Wojsko
(169)
Lektura dla szkoły podstawowej
(165)
Dziennikarze
(163)
Przedsiębiorstwo
(161)
Uczniowie
(158)
Podróże
(152)
Koty
(141)
Romans historyczny
(139)
Encyklopedia
(138)
Kultura
(138)
Prywatni detektywi
(138)
Wakacje
(138)
Chłopcy
(137)
Poszukiwania zaginionych
(134)
Powieść biograficzna
(134)
Arystokracja
(133)
Mężczyzna
(133)
Dziadkowie i wnuki
(132)
Stosunki interpersonalne
(131)
Władcy
(131)
Zarządzanie
(130)
Seryjni zabójcy
(129)
Wychowanie w rodzinie
(128)
Dramat filmowy
(127)
Aktorzy
(126)
Powieść norweska
(125)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie „Financial Times” został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter. W książce omówiono między innymi: - sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, - tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, - rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, - współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), - koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem, - koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki, - najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, - koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania. „Marketing” jest pozycją szczególną na polskim rynku wydawniczym. To rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne. prof. dr hab. Lechosław Garbarski Akademia Leona Koźmińskiego [z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zakupy w PRL : w kolejce po wszystko / Wojciech Przylipiak. - Wydanie I. - Warszawa : MUZA - Sport i Turystyka, 2023. - 381, [3] strony : faksymilia, fotografie, ilustracje ; 22 cm.
"Zakupy w PRL. W kolejce po wszystko" - Czy stojący na wystawie orzeł z kalesonów naprawdę zachęcał do kupowania? Jak można było w zimie przetrwać dwa dni w kolejce po kredens? Od kiedy w sklepach była Coca-cola? Czy naprawdę kioskarki dziurawiły prezerwatywy? Więcej kupowało się książek czy wódki? Jaki ciuch kosztował tyle, co połowa Syrenki i czym pachniało w sklepach Baltony? Gdzie kupujących witały postaci z baśni Ali Baba i czterdziestu rozbójników? Gdzie można było usłyszeć: „czeńcz many”, a gdzie: „E, cwany gapa, nie bądź pan taki specjalista z miodem w uszach, pan tu nie stał!”? Reportaż Wojciecha Przylipiaka to barwna opowieść o zakupowej rzeczywistości okresu 1945–1989. To świat wiejskich GS-ów i przeszklonych domów handlowych, prywatny handel i państwowe molochy. Pewex, Moda Polska i towary spod lady. Autor oddaje głos ludziom po obu stronach lady: kupującym i sprzedawcom. Nie powiela mitów o epoce wiecznego niedoboru, ale buduje z fragmentów zasłyszanych historii świat rzeczywisty, niepozbawiony oryginalności, społecznej inicjatywy, codziennej ekscytacji. To także świat ponadczasowego polskiego designu, mody, która wciąż zachwyca, fantastycznych haseł reklamowych czy neonów. Bywa sentymentalnie, często zabawnie, nieraz przerażająco. Zawsze za to – prawdziwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 94(438) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Filii nr 4
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66/69 /F4 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej