E-marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księbozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Autor
Armstrong Gary
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Wąsik Dorota
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(2138)
Powieść polska
(1663)
Powieść obyczajowa
(1541)
Kobieta
(1473)
Polska
(1143)
E-marketing
(-)
Literatura polska
(1139)
Powieść angielska
(1029)
Rodzina
(1002)
Przyjaźń
(822)
Tajemnica
(758)
Miłość
(739)
Poezja polska
(720)
Powieść obyczajowa dla młodzieży
(625)
Relacje międzyludzkie
(580)
Lektura
(546)
Zwierzęta
(486)
Powieść francuska
(481)
Fantastyka
(470)
Zabójstwo
(447)
Film fabularny dla dorosłych
(443)
Powieść historyczna
(442)
Pamiętniki polskie
(437)
Śledztwo i dochodzenie
(435)
Powieść psychologiczna
(402)
Wojna 1939-1945 r.
(396)
Powieść młodzieżowa polska
(376)
Sensacja
(370)
II wojna światowa (1939-1945)
(347)
Literatura dla najmłodszych
(346)
Opowiadanie polskie
(342)
Film dla dzieci i młodzieży
(340)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(336)
Film animowany
(328)
Policjanci
(312)
Rodzeństwo
(311)
Sekrety rodzinne
(310)
Dzieci
(304)
Uczucia
(298)
Małżeństwo
(295)
Romans
(292)
Historia
(290)
Literatura
(290)
Powieść przygodowa dla młodzieży
(278)
Żydzi
(273)
Trudne sytuacje życiowe
(272)
Dramat polski
(271)
Powieść niemiecka
(268)
Dziewczęta
(265)
Powieść kryminalna
(261)
Publicystyka polska
(258)
Magia
(256)
Lektura szkolna
(254)
Film polski
(247)
Powieść rosyjska
(245)
Osoby zaginione
(244)
Wielkopolska
(234)
Powieść młodzieżowa angielska
(228)
Boże Narodzenie
(227)
Życie codzienne
(227)
Dziecko
(223)
Wybory życiowe
(218)
Relacja romantyczna
(216)
Nastolatki
(214)
Film amerykański
(204)
Psy
(199)
Filozofia
(196)
Przestępczość zorganizowana
(195)
Język polski
(192)
Powieść fantastyczna dla młodzieży
(185)
Thriller
(185)
Matki i córki
(177)
Uprowadzenie
(173)
Sztuka
(172)
Horror
(169)
Wojsko
(169)
Lektura dla szkoły podstawowej
(165)
Dziennikarze
(164)
Przedsiębiorstwo
(161)
Uczniowie
(157)
Podróże
(152)
Koty
(141)
Romans historyczny
(139)
Wakacje
(139)
Encyklopedia
(138)
Kultura
(138)
Prywatni detektywi
(138)
Chłopcy
(137)
Poszukiwania zaginionych
(134)
Powieść biograficzna
(134)
Arystokracja
(133)
Mężczyzna
(133)
Dziadkowie i wnuki
(132)
Seryjni zabójcy
(131)
Stosunki interpersonalne
(131)
Władcy
(131)
Zarządzanie
(130)
Wychowanie w rodzinie
(128)
Dramat filmowy
(127)
Aktorzy
(126)
Powieść norweska
(125)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie „Financial Times” został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter. W książce omówiono między innymi: - sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, - tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, - rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, - współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), - koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem, - koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki, - najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, - koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania. „Marketing” jest pozycją szczególną na polskim rynku wydawniczym. To rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne. prof. dr hab. Lechosław Garbarski Akademia Leona Koźmińskiego [z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej